MÜŞTERİ HİZMETLERİ

SIKÇA SORULAN SORULAR

  • D-Smart, dijital yayın mı yapar?
    D-Smart, dijitalyayın mı yapar?

    Evet. D-Smart sayesinde ses ve görüntü dijital yayın kalitesi ile kullanıcılara ulaştırılır. D-Smart, TV yayıncılarının sunmuş olduğu yayınların kalitesini değiştirmeden, bozmadan, sıkıştırmadan size ulaştırır.
  • Smartcard bozulursa ne yapacağım?
    Smartcard bozulursa ne yapacağım?

    Smartcard'ın bozulması durumunda 0850 266 0 266 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayabilir veya size en yakın D-Smart bayisine giderek yeni bir Smartcard satın alma talebinde bulunabilirsiniz.
  • Hangi kanalları izleyebiliyorum?
    Hangi kanalları izleyebiliyorum?

    D-Smart ile 100'den fazla ulusal, yerel ve yabancı kanalı izleyebilirsiniz. D-Smart'ın kullanıcılarına özel sunduğu Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Movie Plus, World Fashion, Movie Smart gibi film, belgesel, yaşam ve spor kanallarının yanında yetişkinlere yönelik erotik içerikli kanalları ve interaktif kanalları (son dakika ve ekonomi haberleri, hava durumu, günlük fal, oyunlar) izleyebilirsiniz. Ayrıca, Hotbird uydusuna bakan bir çanak anteniniz varsa, yüzlerce yabancı kanalı da şifresiz olarak izleyebilirsiniz. Tüm kanalları görmek için tıklayınız.
  • İhtiyacım olan ekipman nedir?
    İhtiyacım olan ekipman nedir?

    D-Smart yayınlarını izleyebilmek için D-Smart uyumlu bir dijital uydu alıcısı, universal LNB, çanak anten ve kablolama yeterlidir. Eğer modül girişli bir uydu alıcısına sahipseniz D-Smart Cam Modül ile de D-Smart yayınlarını alabilirsiniz.
  • Taşınma durumunda D-Smart hizmetlerinden nasıl yararlanabilirim ?
    Taşınma durumunda D-Smart hizmetlerinden nasıl yararlanabilirim ?

    Taşındığınız yerde Türksat uydusuna bakan bir çanak anten kurulumu varsa, D-Smart'ınız ile tüm hizmetlerimizden yararlanmaya devam edebilirsiniz. Size daha kaliteli ve hızlı destek verebilmemiz için adres değişikliğini çağrı merkezimizi arayıp bildirmeniz gerekmektedir.

SATIŞ NOKTALARIMIZ

Bayi
Zincir Mağaza
Diğer

ÖDEME NOKTALARI

D-Smart / D-Smart İnternet faturanızı "otomatik ödeme talimatı" ile ödeyin. D-Smart dünyasının keyfini kesintisiz sürmeye devam edin! Faturanızı, www.dsmart.com.tr adresindeki Online İşlemler menüsü ve D-Smart Müşteri Hizmetleri'nden (0850 266 0 266) tüm kredi kartları ile ödeme yapabilir veya talimat verebilirsiniz.
D-Smart Ödeme Noktaları D-Smart İnternet Ödeme Noktaları
Anlaşmalı Kurum ve Bankalar Şube / Gişe Otomatik Ödeme Talimatı ATM İnternet Bankacılığı Telefon Bankacılığı
Nakit Kredi Kartı Kartlı İşlem Kartsız İşlem
D-Smart Çağrı Merkezi *           0850 266 0 266
D-Smart Online İşlemler *         www.dsmart.com.tr  
D-Smart Bayii *            
Akbank T.A.Ş. www.akbank.com.tr 444 2 525
Aktif Yatırım Bankası A.Ş. *   www.aktifbank.com.tr 444 3 050
Alternatif Bank A.Ş. *       www.abank.com.tr  
Asya Katılım Bankası A.Ş. *   www.bankasya.com.tr 444 4 888
Denizbank A.Ş. * www.denizbank.com.tr 0850 222 0 800 
Faturamatik A.Ş. *         www.kolayodeme.com.tr  
Fatura Vizyon *            
Fibabanka A.Ş.       www.fibabanka.com.tr 444 8 888
Finansbank A.Ş. *     www.finansbank.com.tr 0850 222 0 900
Garanti Bankası Kolay Vezne *            
Hızlı Nokta *            
HSBC Bank A.Ş. *   www.hsbc.com.tr 0850 211 0 111
ING Bank A.Ş.     www.ingbank.com.tr 0850 222 0 600
Odea Bank A.Ş. www.odeabank.com.tr 444 8 444
PTT Şubeleri *            
Şekerbank T.A.Ş *   www.sekerbank.com.tr 444 7 878
Türk Ekonomi Bankası A.Ş. * www.teb.com.tr 0850 200 0 666
Türkiye Finans Katılım Bankası A.Ş. * www.turkiyefinans.com.tr  0850 222 2 244
T.Garanti Bankası A.Ş. * www.garanti.com.tr 0 850 222 0 333
T. Halk Bankası A.Ş. *     www.halkbank.com.tr 444 0 400 
T. İş Bankası A.Ş.   www.isbank.com.tr 0 850 724 0 724
T. Vakıfbank T.A.O     www.vakifbank.com.tr 0 850 222 0 724
T.C. Ziraat Bankası A.Ş. *   www.ziraat.com.tr 444 0 000
Tekstil Bankası A.Ş. *       www.tekstilbank.com.tr 444 0 050
Yapı ve Kredi Bankası A.Ş. *   www.yapikredi.com.tr 0850 222 0 444
Yetkili Ödeme Merkezleri *            

Açıklamalar

(*) ilgili kurumlardan yapılan tahsilatlar online olarak anında sistemimize yansımaktadır.
Diğer kurumlardan yapacağınız tahsilatlar sistemimize 1 iş günü sonra yansımaktadır.
Faturalarınızı Online İşlemler Merkezinden kredi kartınızla veya anlaşmalı ödeme noktalarından üyelik numaranız ile ödeyebilirsiniz.
Üyelik numaranızı cep telefonunuzdan "UYENO <bir boşluk> Smartkart numaranızı" yazıp 2850'ye SMS göndererek, öğrenebilirsiniz.

İşlem Ücretleri

Faturamatik, Garanti Bankası Kolay Vezne, PTT Şubeleri, Türk Ekonomi Bankası, Yetkili Ödeme Merkezleri gişe ödemelerinde 1 TL işlem ücreti alınmaktadır.
Akbank
gişe ödemelerinde 2,50 TL, ATM kartlı ve kartsız işlemlerde 1 TL, otomatik ödeme talimatından 0,50 TL işlem ücreti alınmaktadır.
Denizbank gişe ödemelerinde 1,50 TL, ATM kartlı ve kartsız işlemlerde 1 TL işlem ücreti alınmaktadır.
Garanti Bankası gişe ödemelerinde 2,50 TL, telefon bankacılığı ve ATM kartsız işlemlerde 1,50 TL,internet bankacılığı ve ATM kartlı işlemlerde 1 TL, otomatik ödeme talimatından 0,50 TL işlem ücreti alınmaktadır.
Halk Bankası gişe ödemelerinde 1,50 TL işlem ücreti alınmaktadır.
İş Bankası
ATM kartsız işlemlerde 1 TL işlem ücreti alınmaktadır
Şekerbank Açık Pos işlemlerde 1 TL işlem ücreti alınmaktadır.
Ziraat Bankası gişe ödemelerinde 2 TL işlem ücreti alınmaktadır.
Anlaşmalı Kurum ve Bankalar Şube / Gişe Otomatik Ödeme Talimatı ATM İnternet Bankacılığı Telefon Bankacılığı
Nakit Kredi Kartı Kartlı İşlem Kartsız İşlem
D-Smart Çağrı Merkezi *           0850 266 0 266
D-Smart Online İşlemler *         www.dsmart.com.tr  
Akbank T.A.Ş. www.akbank.com.tr 444 2 525
Aktif Yatırım Bankası A.Ş. *    www.aktifbank.com.tr 444 3 050
Alternatif Bank A.Ş. *        www.abank.com.tr  
Asya Katılım Bankası A.Ş. *   www.bankasya.com.tr 444 4 888
Denizbank A.Ş. * www.denizbank.com.tr 0850 222 0 800 
Faturamatik A.Ş. *         www.kolayodeme.com.tr  
Fatura Vizyon *            
Finansbank A.Ş. *      www.finansbank.com.tr 0850 222 0 900
Garanti Bankası Kolay Vezne *             
Hızlı Nokta *            
HSBC Bank A.Ş. *   www.hsbc.com.tr 0850 211 0 111
ING Bank A.Ş.      www.ingbank.com.tr 0850 222 0 600
PTT Şubeleri *     
Şekerbank T.A.Ş *    www.sekerbank.com.tr 444 7 878
Türk Ekonomi Bankası A.Ş. *  www.teb.com.tr 0850 200 0 666
Türkiye Finans Katılım Bankası A.Ş. *  www.turkiyefinans.com.tr  0850 222 2 244
T.Garanti Bankası A.Ş. * www.garanti.com.tr 0 850 222 0 333
T. Halk Bankası A.Ş. * www.halkbank.com.tr 444 0 400 
T. İş Bankası A.Ş.    www.isbank.com.tr 0 850 724 0 724
T. Vakıfbank T.A.O      www.vakifbank.com.tr 0 850 222 0 724
T.C. Ziraat Bankası A.Ş. *   www.ziraat.com.tr 444 0 000
Tekstil Bankası A.Ş. *       www.tekstilbank.com.tr 444 0 050
Yapı ve Kredi Bankası A.Ş. *   www.yapikredi.com.tr 0850 222 0 444
Yetkili Ödeme Merkezleri *             

Açıklamalar

(*) ilgili kurumlardan yapılan tahsilatlar online olarak anında sistemimize yansımaktadır.
Diğer kurumlardan yapacağınız tahsilatlar sistemimize 1 iş günü sonra yansımaktadır.


Ücretler

Faturamatik, Garanti Bankası Kolay Vezne, ING Bank, PTT Şubeleri, Türk Ekonomi Bankası, Yetkili Ödeme Merkezleri
gişe ödemelerinde 1 TL işlem ücreti alınmaktadır.
Akbank gişe ödemelerinde 2,50 TL, ATM kartlı ve kartsız işlemlerde 1 TL, otomatik ödeme talimatından 0,50 TL işlem ücreti alınmaktadır.

Denizbank gişe ödemelerinde 1,50 TL, ATM kartlı ve kartsız işlemlerde 0,50 TL işlem ücreti alınmaktadır.
Garanti Bankası gişe ödemelerinde 2,50 TL, telefon bankacılığı ve ATM kartsız işlemlerde 1,50 TL,internet bankacılığı ve ATM kartlı işlemlerde 1 TL, otomatik ödeme talimatından 0,50 TL işlem ücreti alınmaktadır.
Şekerbank Açık Pos işlemlerde 1 TL işlem ücreti alınmaktadır.

KURULUM

1.ADIM
D-Smart uydu alıcınızı ilk kez çalıştırıyorsanız karşınıza “Yeni Kurulum” ekranı gelecektir. Ayarlarınızı kişisel zevkinize göre kumandanızın yön tuşları yardımıyla seçin ve kumandanızın “OK” tuşuna basınız. (Fabrika ayarlarına dönen cihazınızın kurulumu için de aynı adımlarla ilerleyebilirsiniz.)
2.ADIM
Şimdiki adımda Ayar Kontrolü ekranı karşınıza gelecektir. Aşağıdaki tüm kontroller yaptıktan sonra problem yok ve Tek Çanak anten kullanılıyor ise kumandanızdaki “OK” tuşuna basarak devam ediniz.
-Çanak Anten yönü Türksat 3A’ya dönük olmalı,
-Çanak antenden gelen LNB kablosunun uydu alıcısı LNB IN girişine takılı olup olmadığı kontrol edilmeli,
-Smartcard uygun şekilde takılmalı,
-Televizyon ve Uydu alıcısının açık olduğundan emin olunmalıdır.
3.ADIM
Karşınıza Sinyal ayarı ekranı gelecektir. Sinyal ayarları bölümünde sinyal parametreleri yeşile dönüp, sinyal gücü %40 , sinyal kalitesi %100 olduğunda ekran otomatik olarak D-Smart ana sayfaya yönlendirecektir.
4.ADIM
Keyifli Seyirler, D-Smart ailesine Hoşgeldiniz.

SÖZLEŞMELER VE FORMLAR

Değerli Abonemiz, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) 17.11.2009 tarih ve 2009/İK-08/596 sayılı kararı gereği Uydu Platform Hizmeti alan tüm kullanıcılarımızın bir abonelik sözleşmesi imzalamaları gerekmektedir.

Siz kullanıcılarımıza ek bir yasal yükümlülük getirmeksizin, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuata uygun olarak BTK'nın, hizmet alan kullanıcılarımızın haklarını korumak amacıyla imzalanmasını şart koştuğu bu sözleşmeyi D-Smart Bayilerinden veya aşağıdaki linkten sağlayabilirsiniz.

Sözleşmenizi doldurup, imzaladıktan sonra adresinize en yakın bayinize teslim edebilir veya posta yolu ile ulaştırabilirsiniz.

Uydu Platform hizmeti abonelik sözleşmesi için tıklayınız.

İnternet Hizmeti abonelik sözleşmesi için tıklayınız.

Sözleşmeyi teslim edeceğiniz D-Smart bayi listesine ulaşmak için tıklayınız.

Yalın internet dönüşüm formu için tıklayınız.

(Bireysel) Farklı internet servis sağlayıcısından geçiş formu için tıklayınız.

(Kurumsal) Farklı internet servis sağlayıcısından geçiş formu için tıklayınız.

Sesli Sözleşmeler

Uydu Platform hizmeti sesli abonelik sözleşmesini dinlemek için tıklayınız.

İnternet hizmeti abonelik sesli sözleşmesini dinlemek için tıklayınız.

TEKNİK DESTEK

Sinyal seviyesinde azalma var, Ne yapmalıyım?
TV ekranınızda “Kanalda sorun var veya Sinyal yok” mesajıyla karşılaşırsanız, çözüm için öncelikle D-Smart uydu alıcınızın Çanak anten kablosunun LNB İN girişine takılı olduğundan emin olunuz.
Kablo bağlantısı doğru şekilde bağlı mı?
Sinyal seviyesinde azalma var, Ne yapmalıyım?
“Sinyal Yok” uyarısı aldığınız kanalda kumandanızın “Mavi" renkli tuşuna basıp, ekrana gelen Sinyal Ayarları sayfasından D-Smart TP1 sinyalini seçmek için ‘OK’ tuşuna basınız.
Çıkan ekranın ortasında yer alan kilit simgesindeki rengi seçiniz?
Sinyal seviyesinde azalma var, Ne yapmalıyım?
"Kırmızı" renk cihazınızın sinyal alamadığını ifade eder. Sinyal kalitesi %60 -%100 seviyesinden daha az olması durumunda çanak anten ayarları kontrol edilmelidir.
Sorununuz devam ediyor ise çözüm için cep telefonunuzdan "SERVIS" yazıp boşluk bırakıp smart kart numaranızı ekleyerek 2850'ye sms göndermenizi rica ederiz. Adresinize en yakın Smart Teknik Servis bilgisi cep telefonunuza sms olarak iletilecektir.
Sinyal seviyesinde azalma var, Ne yapmalıyım?
Cihazınız sinyale kilitlenmiştir. Keyifli Seyirler
Sinyal seviyesinde azalma var, Ne yapmalıyım?
Lütfen çanak anteninize bağlı :Çanak Anten kablosunu D-Smart uydu alıcınızın LNB İN girişine takınız
Bağlantıyı sağladıktan sonra yayın alabildiniz mi?
Sinyal seviyesinde azalma var, Ne yapmalıyım?
Keyifli Seyirler
Bazı kanalları izleyemiyorum ekranımda siyah görüntü var, ne yapmalıyım?
Kanal sıralamasında kumanda ile tuşlama yaptığınızda kanal ismi ve numarası ekrana gelmiyor ve siyah görüntü alıyorsanız öncelikle D-Smart uydu alıcınızı elektrik temasını kesip, birkaç saniye bekletip yeniden elektrik temasını sağlayınız.
Yayın alabildiniz mi?
Bazı kanalları izleyemiyorum ekranımda siyah görüntü var, ne yapmalıyım?
Keyifli seyirler.
Bazı kanalları izleyemiyorum ekranımda siyah görüntü var, ne yapmalıyım?
Siyah görüntü aldığınız kanalda kumandanızın “Yeşil" renkli tuşuna basıp, sinyal seviyesini kontrol ediniz.
Sinyal kalitesi %60 -%100 seviyesinden daha az olması durumunda çanak anten ayarları kontrol edilmelidir.
Sorununuz devam ediyor ise çözüm için cep telefonunuzdan "SERVIS" yazıp boşluk bırakıp smart kart numaranızı ekleyerek 2850'ye sms göndermenizi rica ederiz. Adresinize en yakın Smart Teknik Servis bilgisi cep telefonunuza sms olarak iletilecektir.
Görüntü yok, ne yapmalıyım?
Görüntü alamıyorsanız, çözüm için öncelikle D-Smart uydu alıcınızın arkasında takılı olan Çanak anten kablosunun bağlı olduğundan emin olunuz.
Yayın Sorununuz çözümlendi mi?
Görüntü yok, ne yapmalıyım?
Keyifli Seyirler
Görüntü yok, ne yapmalıyım?
D-Smart uydu alıcınız ile televizyon arasında ki kablonun her iki uçta da düzgün takılı olup olmadığını kontrol ediniz ve kutuyu standby konumuna alıp tekrar açınız.
Yayın ve Ses Sorununuz çözümlendi mi?
Görüntü yok, ne yapmalıyım?
Sorununuz devam ediyor ise çözüm için cep telefonunuzdan "SERVIS" yazıp boşluk bırakıp smart kart numaranızı ekleyerek 2850'ye sms göndermenizi rica ederiz. Adresinize en yakın Smart Teknik Servis bilgisi cep telefonunuza sms olarak iletilecektir.
Ses yok, ne yapmalıyım?
Televizyon ve D-Smart'ın sesini uygun seviyede açmış olduğunuzdan emin olunuz.
Ses Sorununu Giderildi mi?
Ses yok, ne yapmalıyım?
Keyifli Seyirler
Ses yok, ne yapmalıyım?
D-Smart uydu alıcınız ile televizyon arasında ki kablonun her iki uçta da düzgün takılı olup olmadığını kontrol ediniz ve kutuyu standby konumuna alıp tekrar açınız.
Ses Sorununuz çözümlendi mi?
Ses yok, ne yapmalıyım?
Televizyon ve Cihaz Arasındaki Bağlantı kablosunun ters kombinasyonla takılmasını sağlayınız.
Yayın ve Ses Sorununuz çözümlendi mi?
Ses yok, ne yapmalıyım?
Sorununuz devam ediyor ise çözüm için cep telefonunuzdan "SERVIS" yazıp boşluk bırakıp smart kart numaranızı ekleyerek 2850'ye sms göndermenizi rica ederiz. Adresinize en yakın Smart Teknik Servis bilgisi cep telefonunuza sms olarak iletilecektir.
Görüntüde donmalar ve dalgalanmalar var ne yapmalıyım?
Görüntüde donma ve dalgalanma yaşıyorsanız, çözüm için öncelikle D-Smart uydu alıcınızına takılı olan Çanak anten kablosunun LNB İn yazan girişe takılı olduğundan emin olunuz.
Görüntü Sorununuz çözümlendi mi?
Görüntüde donmalar ve dalgalanmalar var ne yapmalıyım?
Keyifli Seyirler
Görüntüde donmalar ve dalgalanmalar var ne yapmalıyım?
D-Smart uydu alıcınız ve televizyon arasındaki bağlantı Kablosunun her iki uçta da düzgün takılı olup olmadığını kontrol ediniz ve kutuyu standby konumuna alıp tekrar açınız.
Görüntü Sorununuz çözümlendi mi?
Görüntüde donmalar ve dalgalanmalar var ne yapmalıyım?
Bağlantı ayarları yeniden yapılandırınız. Bunun için; D-Smart Ana menüden => Ayarlar – Sistem Ayarları – TV Ayarları – Scart Ayarlarına geliniz. Ulaşılan menüde önce Kompozit seçeneğini seçerek işlemi kaydediniz. sorunun devam etmesi durumunda aynı işlemler takip edilerek S-VHS seçeneğini seçerek işlemi kaydediniz.
Görüntü Sorununuz çözümlendi mi?
Görüntüde donmalar ve dalgalanmalar var ne yapmalıyım?
Sorununuz devam ediyor ise çözüm için cep telefonunuzdan "SERVIS" yazıp boşluk bırakıp smart kart numaranızı ekleyerek 2850'ye sms göndermenizi rica ederiz. Adresinize en yakın Smart Teknik Servis bilgisi cep telefonunuza sms olarak iletilecektir.
Televizyon izlemediğim zamanlarda D-Smart uydun alıcımı bekleme (standby) konumuna almalı mıyım?
Karşılaşabileceğiniz yayın problemlerini engellemek amacıyla televizyon izlemediğiniz zamanlarda D-Smart uydu alıcınızı standby konumuna getirmenizi tavsiye ederiz.
Bu işlemi iki sekilde gerçekleştirebilirsiniz:
*Kumandanızın sağ üst köşesindeki kırmızı tuşa basarak,
*D-Smart uydu alıcınızın üzerindeki “standby” yazılı olan tuşa basarak,
Her iki durumda da D-Smart uydu alıcınızın üzerindeki kırmızı ışık yanacaktır.
D-Smart uydu alıcınızı standby konumunda bırakmanız yazılım güncelleme sistem kontrolü konularında yarımcı olacaktır.
Kumandam ile işlem yapamıyorum. Ne yapmalıyım?
Bu durumda yapmanız gereken işlem adımları;
D-Smart uydu alıcınızın açık olduğundan emin olunuz (Ön paneldeki ışıklardan bu kontrolü yapabilirsiniz. Uydu Alıcınız açık iken yeşil ışık yanıyor olmalıdır),
D-Smart kumandanızın pillerini çıkartıp tekrar takınız,
D-Smart kumandanızın pillerini değiştiriniz,
Sorunun devam etmesi durumunda; Çözüm için size en yakın D-Smart Yetkili Teknik Servisine gidebilir. ( en yakın Yetkili Servis bilginizi öğrenmek için tıklayınız)
veya
Çözüm için Kayıtlı cep telefonunuzdan "SERVİS" yazıp smartkart numaranızı ekleyip, 2850'ye sms göndermenizi rica ederiz -D-Smart Yetkili Teknik Servisi en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
Uydu Alıcım kilitlendi, ne yapmalıyım?
D-Smart uydu alıcınızı elektrik temesını kesip, birkaç saniye bekletip yeniden elektrik temasını sağlayınız.
Uydı alıcınızın ön panelinde herhangi bir ışık yanmıyor ise farklı bir prizde deneme yapınız.
Sorunun devam etmesi durumunda; teknik servisten yardım alınız. (elektrik kaynağı ile ilgili bir problem veya cihaz kaynaklı olabileceği için)
Çözüm için size en yakın D-Smart Yetkili Teknik Servis bilginizi öğrenmek için tıklayınız
veya
Sorununuz devam ediyor ise çözüm için cep telefonunuzdan "SERVIS" yazıp boşluk bırakıp smart kart numaranızı ekleyerek 2850'ye sms göndermenizi rica ederiz. Adresinize en yakın Smart Teknik Servis bilgisi cep telefonunuza sms olarak iletilecektir.

AKILLI KUMANDA

YENİ AKILLI KUMANDA

ABONELİK FESİH İŞLEMLERİ

Abonelik fesih işlemleri için; D-Smart bayilerine şahsen başvurabilir, faks çekebilir ya da iptal talebinizi posta yolu ile bize iletebilirsiniz. Abonelik fesih dilekçenizde, TC Kimlik numaranızın, D-Smart Üyelik numarası/ADSL hesap numarası bilgilerinizin, güncel irtibat telefonlarınızın ve imzanızın bulunması, kayıtlarımızda abonelik bilgilerinize ulaşmamız ve işleminizi gerçekleştirmek için önemlidir. Dilekçeniz ile birlikte Resmi Kimlik Belgenizin bir kopyasını da bize ulaştırmanız gerekmektedir. İptal işlemleri, yalnızca abonelerimiz veya vekâletname ile yetkilendirdikleri kişiler tarafından gerçekleştirilebilmektedir.

Fax Numarası : 0212 478 03 33

Posta Adresi : PK:138 Şişli İstanbul

Şikayetler