• FATURA ÖDEMELERİ SİSTEME NE ZAMAN YANSIR?

    Anlaşmalı kurumlardan yapılan tahsilatlar online olarak anında sistemimize yansımaktadır. Güncel ödeme kanallarına ulaşmak için tıklayınız.

     

     

  • NAKİL SEBEBİYLE KULLANAMADIĞIM İNTERNET İÇİN DÖNEM FATURASINI ÖDEYECEK MİYİM?

    Nakil nedeniyle hizmet almadığınız döneme ilişkin tarafınıza ücretlendirme yapılmaz.

  • BORÇTAN AÇMA ÜCRETİ NEDİR, HANGİ DURUMDA UYGULANIR?

    25 TL olarak uygulanmakta olan borçtan açma bedeli 1 Temmuz 2018 itibariyle 30 TL olarak revize edilmiştir. İlgili değişiklik 1 Temmuz 2018'den sonra borçtan kapama sonucu açılan abonelikler için geçerlidir.

    28/10/2017’de 30224 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak 28/04/2018’de devreye giren Elektronik Haberleşme Sektörüne İlişkin Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin 17.maddesi 3. Fıkrasında belirtilen “İşletmeci tarafından, abonenin faturasını ödememesi nedeni ile hizmetin kısıtlanması/durdurulması ve hattın tekrar hizmete açılması durumunda, bir takvim yılındaki ilk açma-kapama işlemi için aboneye herhangi bir ad altında ücret yansıtılamaz.” uygulaması da 28/04/2018’den itibaren tarafımızdan uygulanmaya başlanmıştır.

  • FATURA ÜST SINIRI HİZMETİ NEDİR? NASIL FAYDALANABİLİRİM?

    Abonelerin yüksek faturalarını engelleyebilmeleri ve faturalarını kontrol edebilmeleri amacıyla sunulan ücretsiz bir hizmettir.

    Bu hizmet dahilinde toplam fatura tutarının, abone tarafından belirlenen üst limite ulaşması halinde aboneye sms ve e-mail ile bildirim yapılmaktadır.

    Fatura üst sınıra ulaştığında hizmet sunumuna devam edilir, ancak ücretli kullanımlar abonenin faturasına yansıtılır.

    Fatura üst sınırı aylık sabit ücretler toplamından yüksek olmalıdır. Fatura üst sınırı en az 90 TL olarak belirlenebilir.

    Fatura üst sınırını, Online İşlemler 'den veya 0850 266 0 266 numaralı D-Smart müşteri hizmetlerine ulaşarak güncelleyebilirsiniz.

     

  • FATURAMDA YER ALAN KALEMLERLE İLGİLİ BİLGİ ALABİLİR MİYİM?

    Paket Bedeli :
    Aylık olarak tahakkuk ettirilen hizmet bedelidir. 

    Paket Kampanya İndirimi Bedeli :
    Kampanya gereği verilen ücret indirimidir. 

    Kısa Dönem Paket Bedeli :
    Üyelik başlangıç tarihiyle fatura kesim tarihine kadar olan dönemde alınan hizmet bedelidir. 

    İletim Bedeli :
    Demirören TV Digital Platform İşletmeciliği A.Ş tarafından sunulan Uydu Platform hizmetine ilişkin aylık hizmet bedelidir.

    BluTV :
    İstediğiniz zaman, istediğiniz yerden televizyon keyfini yaşamanızı sağlayan Türkiye’nin internet televizyonudur.

    D-Smart Go :
    D-Smart içeriklerine cep telefonu, tablet, bilgisayar ve Smart TV uygulaması üzerinden ulaşılmasını sağlayan D-Smart hizmetidir.

    Aktivasyon Ücreti :
    Hattınızın ADSL erişimine açılabilmesi için bir defaya mahsus tahakkuk ettirilen ücrettir.

    Kısa Dönem Erişim Ücreti :
    Aktivasyon başlangıç tarihiyle fatura kesim tarihine kadar olan dönemde alınan hizmetin bedelidir.

    Aylık Erişim Ücreti :
    Aylık olarak tahakkuk ettirilen internet erişim hizmet bedelidir.

    Erişim Kampanya İndirim Bedeli :
    Kampanya gereği verilen ücret indirimidir.

    Kota aşım bedeli :
    Limitli internet hizmeti tarifelerinde, ay içerisinde kullanmanız gereken kota miktarını aştığınızda faturanıza yansıyacak ücrettir. Her ayın kota aşımları, bir sonraki faturanızda ücretlendirilecektir.

    Kısa Dönem Kota Aşım Bedeli :
    Limitli tarifelerde abone olduğunuz ay, ayın sonuna kadar kullanmanız gereken kota miktarını aştığınızda faturanıza yansıtılacak ücrettir. Kısa dönemde kullandığınız gün sayısına göre limitiniz hesaplanmaktadır. Her ayın limit aşımları bir sonraki faturanızda ücretlendirilecektir.

    Gecikme Bedeli :
    Son ödeme tarihine kadar ödenmeyen faturalar için hesaplanan gecikme bedeli olup bu tutar bir sonraki faturaya yansıtılacaktır. Uygulanan gecikme bedeli %1,4 tür.

    Borçtan Kapama-Açma Bedeli :
    Ödenmemiş faturalar nedeniyle hizmetin askıya alınıp tekrar aktif edilmesi durumunda alınan ücret 30 TL'dir. Açma işlemini takip eden ay faturaya yansıtılır.

    Kurulum bedeli :
    Uydu alıcısı kurulumu için yönlendirlen servis bedelidir. 

    Uydu Alıcısı Kullanım Bedeli :
    Taksitli veya peşin tahsil edilen uydu alıcısı kullanım bedelidir. 

    Modem Kullanım Bedeli :
    Taksitli veya peşin tahsil edilen modem bedelidir.

    Teknik Servis Ücreti :
    Abone talebine istinaden veya kuruluma ilişkin olarak yönlendirilen yetkili servis ücretidir.

    Tarife Değişikliği Ücret Farkı/İndirimi :
    Tarife değişikliklerinde tarifeler arası alınan fark ücretidir.

    Statik IP :
    Sürekli olarak bir aboneye tahsis edilen sabit IP için tahakkuk ettirilen hizmet bededir.

    Yalın ADSL Hizmet Bedeli :
    PSTN (sabit telefon hizmeti) olmadan ADSL internet hizmeti alınmasını sağlayan servis bedelidir.

    Yalın Fiber Hizmet Bedeli :
    PSTN (sabit telefon hizmeti) olmadan Fiber internet hizmeti alınmasını sağlayan servis bedelidir.

     

     

  • FATURA BORCUM NEDENİYLE İNTERNETİMİN KAPALI OLMASI HALİNDE TARİFE DEĞİŞİKLİĞİ VE NAKİL GERÇEKLEŞTİREBİLİR MİYİM?

    Tarife değişikliği ve nakil işlemleriniz için hattınızın aktif olması gerekmektedir. 

  • GERİYE DÖNÜK FATURALARIMI KONTROL ETMEK İSTİYORUM NEREDEN ULAŞABİLİRİM?

    Faturalarınızı Online İşlemler üzerinden kontrol edebilir veya 0850 266 0 266 numaralı D-Smart müşteri hizmetlerine ulaşarak bilgi alabilirsiniz.

     

  • FATURA KESİM TARİHİ NE ZAMANDIR?

    Her ayın ilk haftası fatura kesimi yapılmaktadır.

  • TOPLAMDA KAÇ DÖNEM FATURA ÖDEMESİ YAPILMADIĞINDA BORÇTAN KAPAMA YAPILIR?

    İnternet abonelikleri için ödenmemiş fatura adedinden bağımsız, herhangi bir faturanın son ödeme tarihine kadar tamamen ve/veya kısmen ödenmemesi halinde en geç 24 (yirmi dört) saat içerisinde tek taraflı olarak borçtan kapama/kısıtlama yapılmaktadır

  • KOTA AŞIMINDA FATURALANDIRILACAK EN YÜKSEK ÜCRET NEDİR?

    Limitli tarifelerde abone olan müşterilerimize faturalanacak aylık maksimum kota aşım ücreti tüm hız ve kota içerikleri için standart 60 TL’dir. Fiyatlara vergiler dahildir.

  • BAĞLANTI / AKTİVASYON ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM?

    Tüm D-SmartNet aboneliklerinde kampanya kapsamında aksi belirtilmediği müddetçe hat aktivasyon ücreti 192 TL’dir.

  • FATURAMI GECİKMELİ ÖDEDİĞİMDE GECİKME BEDELİ YANSIR MI?

    Son ödeme tarihinde ödenmeyen faturalar için 05/09/2018 tarihine kadar aylık %1.4, 05/09/2018 tarihinden sonra aylık %2 oranında gecikme bedeli uygulanır.

     

  • KDV, ÖİV NEDEN ALINMAKTADIR?

    Faturalarda yer alan KDV ve ÖİV ilgili kanunları gereğince tahakkuk ettirilmekte olup, söz konusu vergilere ilişkin oranlarda yine kanun, kanun hükmünde kararname ve bakanlar kurulu kararları ile belirlenmektedir. Keza faturalarda tahakkuk ettirilen söz konusu vergiler tahsil edilip edilmediğine bakılmaksızın ait olduğu ayı takip eden ay içerisinde ilgili vergi dairesine yatırılmaktadır.

  • FATURADA YER ALAN KDV - ÖİV NEDİR?

    Sizin adınıza devlete ödenen katma değer vergisi ve özel iletişim vergisi'dir.

    D-SmartNet ücretleri; %18 KDV + %7,5 ÖİV'ye tabidir.

    D-Smart Paket Ücretleri: %18 KDV’ye tabidir.

    Cihaz kullanım ücretleri; %18 KDV'ye tabidir.

    İletim bedeli; Demirören TV digital platform işletmeciliği A.Ş. tarafından sunulan uydu platform hizmetine ilişkin aylık hizmet bedelidir. %18 KDV+%7,5 ÖİV'ye tabidir.

     

  • AYNI FATURAYI İKİ KEZ ÖDEDİM, NE YAPMAM GEREKİYOR?

    Aynı fatura için yapmış olduğunuz mükerrer ödeme bir sonraki faturanıza otomatik olarak mahsup edilir.

  • FATURALARIM İÇİN OTOMATİK ÖDEME TALİMATI VEREBİLİR MİYİM?

    Otomatik ödeme talimatı vermek ödemelerinizi takip etmenin en pratik ve en kolay yoludur.  

     

    Fatura otomatik ödeme talimatınızı Online İşlemler' den kolayca verebilir veya 0850 266 0 266 sesli yanıt sistemi üzerinden 3’ü tuşlayarak fatura menüsüne ulaşabilirsiniz. Ayrıca ödeme noktalarımız üzerinden talimatınızı tanımlayabilirsiniz.

     

     

     

     

     

     

  • FATURAMI NEREYE, NASIL ÖDEYECEĞİM?

    Faturalarınızı Online İşlemler üzerinden kolayca ödeyebilir yada 0850 266 0 266 sesli yanıt sistemi üzerinden 3’ü tuşlayarak fatura menüsüne ulaşabilir ve buradan da 1’i tuşlayarak ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca üye numaranız ile anlaşmalı bankalarımız üzerinden de ödeyebilirsiniz.

     

     

     

  • FATURA ÖDEMEK İÇİN ABONE NUMARAM NEDİR?

    Fatura ödeme işleminizi 11 haneli abone numaranız gerçekleştirebilirsiniz. Abone numaranıza Online İşlemler üzerinden SMS ile alabilir veya 0850 266 0 266 sesli yanıt sistemi üzerinden 1’yi tuşlayarak abone numarası menüsüne ulaşabilir ve buradan da 1’i tuşlayarak SMS ile gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

     

     

     

  • İLK FATURAM HAKKINDA BİLGİ ALABİLİR MİYİM?

    İlk kullanım tarihi ile fatura kesim tarihine kadar olan dönemde aldığınız hizmet bedeli ve bir sonraki ay alacağınız hizmet bedelini kapsamaktadır. Örneğin: 12 Mayıs tarihinde üyeliğiniz aktive edildi. İlk faturanız Haziran’ın ilk haftasında kesilir ve 12 Mayıs – 31 Mayıs dönemi ile 1 Haziran – 30 Haziran dönemini kapsar. Sonraki faturalarınız bir aylık dönemi kapsar.

  • FATURA ADRESİMİ NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM?

    0850 266 0 266 numaralı D-Smart müşteri hizmetlerine ulaşarak güncelleyebilirsiniz. Kayıtlarımıza alınan adrese gönderilmiş fatura, adınıza gönderilmiş sayılır.

     

  • E-FATURA TALEBİMİ NASIL İLETEBİLİRİM?

    D-Smart fatura bilgilerinizi Online İşlemler' den kolayca öğrenebilir, kredi kartınız ile anında ödeyebilirsiniz. Ayrıca 0850 266 0 266 sesli yanıt sistemi üzerinden 3’ü tuşlayarak fatura menüsüne ulaşabilir ve buradan da 1’i tuşlayarak ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

     

  • FATURA TUTARIMI NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?

    D-Smart fatura bilgilerinizi Online İşlemler 'den kolayca öğrenebilir, kredi kartınız ile anında ödeyebilirsiniz. Ayrıca 0850 266 0 266 sesli yanıt sistemi üzerinden 3’ü tuşlayarak fatura menüsüne ulaşabilir ve buradan da 1’i tuşlayarak ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.