Ana Sayfa Üst Bant Ana Sayfa Üst Bant
  • İLK FATURAM HAKKINDA BİLGİ ALABİLİR MİYİM?

    İlk faturanızda, fatura kesim tarihine kadar olan dönemde aldığınız D-Smart hizmet bedeli ve gelecek ay boyunca alacağınız D-Smart hizmeti yer alacaktır. 

    Örneğin: 12 mayıs tarihinde üyeliğiniz aktive edildi. İlk faturanız 1 haziran tarihinde çıkar, 12 mayıs - 31 mayıs dönemi ile 1 haziran - 30 haziran dönemini kapsar. 


    Sonraki faturalarınız bir aylık dönemi kapsar.

  • ÜYE NUMARAMI NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?

    Üye numarası; faturanızın sol üst köşesinde yer alan numaradır. Cep telefonunuzdan “uyeno” yazıp bir boşluk bırakıp, smart kart numaranızı ekleyerek 2850’ye sms göndererek öğrenebilirsiniz.

  • FATURA TUTARIMI NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?

    D-smart fatura bilgilerinizi online işlemlerden kolayca öğrenebilir, anında kredi kartınız ile ödeyebilir. Ayrıca fatura tutarınızı d-smart müşteri hizmetlerini (0850 266 0 266) arayarak da öğrenebilirsiniz.

  • FATURALARIM İÇİN OTOMATİK ÖDEME TALİMATI VEREBİLİR MİYİM?

    Otomatik ödeme talimatı vermek ödemelerinizi takip etmenin en pratik ve en kolay yoludur.  www.dsmart.com.tr adresinde yer alan «online işlemler» menüsünden veya D-Smart müşteri hizmetlerinden (0850 266 0 266) kredi kartınız ile ödeme yapabilir ve otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

  • FATURAMI NERELERE, NASIL ÖDEYEBİLİRİM?

    D-smart faturalarınızı birçok kanaldan üyelik numaranız ile birlikte ödeyebilirsiniz. Ayrıca ödeme kanallarını D-Smart “promosmart” 1.kanalda kumandanızın sarı tuşuna basarak öğrenebilirsiniz.

  • AYNI FATURAYI İKİ KEZ ÖDEDİM, NE YAPMAM GEREKİYOR?

    Aynı fatura için yapmış olduğunuz mükerrer ödeme bir sonraki faturanıza otomatik olarak mahsup edilir.

  • FATURA ADRESİMİ NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM?

    Fatura adres bilgilerinizi www.dsmart.com.tr adresinde yer alan «online işlemler» menüsünden veya D-Smart müşteri hizmetlerine (0850 266 0 266 ) ulaşarak değiştirebilirsiniz.

  • FATURAMDA YER ALAN KALEMLERLE İLGİLİ BİLGİ ALABİLİR MİYİM?

    Paket bedeli :
    Aylık olarak tahakkuk ettirilen hizmet bedelidir. 

    Paket Kampanya İndirimi Bedeli :
    Kampanya gereği verilen ücret indirimidir. 

    Kısa Dönem Paket Bedeli:

    Üyelik başlangıç tarihiyle fatura kesim tarihine kadar olan dönemde alınan hizmet bedelidir.

    İletim Bedeli:

    Doğan TV Digital Platform İşletmeciliği A.Ş tarafından sunulan Uydu Platform hizmetine ilişkin aylık hizmet bedelidir.

    D-Smart Go:

    D-Smart içeriklerine cep telefonu, tablet, bilgisayar ve Smart TV uygulaması üzerinden ulaşılmasını sağlayan D-Smart hizmetidir.

    Aktivasyon Ücreti:

    Hattınızın ADSL erişimine açılabilmesi için bir defaya mahsus tahakkuk ettirilen ücrettir.

    Kısa Dönem Erişim Ücreti:

    Aktivasyon başlangıç tarihiyle fatura kesim tarihine kadar olan dönemde alınan hizmetin bedelidir.

    Aylık Erişim Ücreti:

    Aylık olarak tahakkuk ettirilen internet erişim hizmet bedelidir.

    Erişim Kampanya İndirim Bedeli:

    Kampanya gereği verilen ücret indirimidir.

    Kota aşım bedeli:

    Limitli internet hizmeti tarifelerinde, ay içerisinde kullanmanız gereken kota miktarını aştığınızda faturanıza yansıyacak ücrettir. Her ayın kota aşımları, bir sonraki faturanızda ücretlendirilecektir.

    Kısa Dönem Kota Aşım Bedeli:

    Limitli tarifelerde abone olduğunuz ay, ayın sonuna kadar kullanmanız gereken kota miktarını aştığınızda faturanıza yansıtılacak ücrettir. Kısa dönemde kullandığınız gün sayısına göre limitiniz hesaplanmaktadır. Her ayın limit aşımları bir sonraki faturanızda ücretlendirilecektir.

    Gecikme Bedeli :
    Son ödeme tarihine kadar ödenmeyen faturalar için uygulanan cezai bedeldir.Uygulanan gecikme bedeli %1,4 tür.

    Gecikme bildirim ücreti :
    Sms, mektup ve diğer iletişim kanalları ile yapılan her türlü bildirim için (tahsilat amaçlı yapılacak bildirimler, gecikme bildirimleri vs dahil olmak üzere) alınan ücrettir. 

    Kurulum bedeli :
    Uydu alıcısı kurulumu için yönlendirlen servis bedelidir. 

    Uydu Alıcısı Kullanım Bedeli :
    Taksitli veya peşin tahsil edilen uydu alıcısı kullanım bedelidir. 

    Borçtan Kapama-Açma Bedeli:
    Ödenmemiş faturalar nedeniyle hizmetin askıya alınıp tekrar aktif edilmesi durumunda alınan ücret 25 TL'dir. Takip eden bir sonraki ay faturasına yansıtılır.

    Modem Kullanım Bedeli:

    Taksitli veya peşin tahsil edilen modem bedelidir.

    Teknik Servis Ücreti:

    Abone talebine istinaden veya kuruluma ilişkin olarak yönlendirilen yetkili servis ücretidir.

    Tarife Değişikliği Ücret Farkı/İndirimi:

    Tarife değişikliklerinde tarifeler arası alınan fark ücretidir.

    Statik IP:

    Sürekli olarak bir aboneye tahsis edilen sabit IP için tahakkuk ettirilen hizmet bededir.

    Yalın ADSL Hizmet Bedeli:

    PSTN ( Sabit telefon hizmeti) olmadan ADSL internet hizmeti alınmasını sağlayan servis bedelidir.

    Yalın Fiber Hizmet Bedeli:

    PSTN ( Sabit telefon hizmeti) olmadan Fiber internet hizmeti alınmasını sağlayan servis bedelidir.

    Damga vergisi:
    İlk faturanızda, abonelik sözleşmesi’nin üye’ye ait nüshasına ilişkin damga vergisi tutarı da yer alır. Bu tutar, ilk faturayla üyeden tahsil edilerek -üye adına- vergi dairesine ödenir.

     

  • FATURADA YER ALAN KDV / ÖİV NEDİR ?

    Sizin adınıza devlete ödenen katma değer vergisi ve özel iletişim vergisi'dir.
    D-smart paket ücretleri; %18 kdv'ye tabidir.
    Cihaz kullanım ücretleri; %18 kdv'ye tabidir.
    İletim bedeli; doğan TV digital platform işletmeciliği a.ş. tarafından sunulan uydu platform hizmetine ilişkin aylık hizmet bedelidir. %18 kdv + %7,5 öiv'ye tabidir.

  • FATURA ÜST SINIRI HİZMETİ NEDİR? NASIL FAYDALANABİLİRİM?

    Abonelerin yüksek faturalarını engelleyebilmeleri ve faturalarını kontrol edebilmeleri amacıyla sunulan ücretsiz bir hizmettir.

    Bu hizmet dahilinde toplam fatura tutarının, abone tarafından belirlenen üst limite ulaşması halinde aboneye sms ve email ile bildirim yapılmaktadır.

    Fatura üst sınıra ulaştığında hizmet sunumuna devam edilir, ancak ücretli kullanımlar abonenin faturasına yansıtılır.

    Fatura üst sınırı aylık sabit ücretler toplamından yüksek olmalıdır. Fatura üst sınırı en az 90 TL olarak belirlenebilir.

    Fatura üst sınırı,  www.dsmart.com.tr’de Online İşlem Merkezi  menüsünden ve  D-Smart Çağrı Merkezi’nden belirlenebilir.

  • BORÇTAN AÇMA ÜCRETİ NEDİR, HANGİ DURUMDA UYGULANIR?

    *20 TL olarak uygulanmakta olan borçtan açma bedeli 1.Şubat.2018 itibariyle 25 TL olarak revize edilmiştir. İlgili değişiklik 1.Şubat.2018 den sonra borçtan kapama sonucu açılan abonelikler için geçerlidir. 28/10/2017’de 30224 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak 28/04/2018’de devreye giren Elektronik Haberleşme Sektörüne İlişkin Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin 17.maddesi 3. Fıkrasında belirtilen “İşletmeci tarafından, abonenin faturasını ödememesi nedeni ile hizmetin kısıtlanması/durdurulması ve hattın tekrar hizmete açılması durumunda, bir takvim yılındaki ilk açma-kapama işlemi için aboneye herhangi bir ad altında ücret yansıtılamaz.” uygulaması da 28/04/2018’den itibaren tarafımızdan uygulanmaya başlanmıştır.

  • KDV, ÖİV NEDEN ALINMAKTADIR?

    Faturalarda yer alan kdv ve öiv ilgili kanunları gereğince tahakkuk ettirilmekte olup, söz konusu vergilere ilişkin oranlarda yine kanun, kanun hükmünde kararname ve bakanlar kurulu kararları ile belirlenmektedir. Keza faturalarda tahakkuk ettirilen söz konusu vergiler tahsil edilip edilmediğine bakılmaksızın ait olduğu ayı takip eden ay içerisinde ilgili vergi dairesine yatırılmaktadır.

  • FATURAMI GECİKMELİ ÖDEDİĞİMDE GECİKME BEDELİ YANSIR MI?

    Evet. Son ödeme tarihinde ödenmeyen faturalar için aylık %1,4 oranında gecikme bedeli uygulanmaktadır.